חמאס קיבל אחריות לפיגוע בירושלים וקורא להסלמה

אתר קול חי No Comments on חמאס קיבל אחריות לפיגוע בירושלים וקורא להסלמה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביד אחת חותמים עסקאות וביד השניה ממשיכים לרצוח: ארגון הטרור חמאס קיבל אחריות לפיגוע הרצחני הבוקר (חמישי) בירושלים וקרא ל"הסלמה בהתנגדות". בתוך כך, קבינט המלחמה יכונס הערב בשעה 20:30.

רק הבוקר, דקות בודדות לפני סיומה של הפסקת האש, הודיע דובר צה"ל כי ההפוגה תימשך, זאת "לאור מאמצי המתווכים להמשך תהליך שחרור החטופים ובכפוף לתנאי ההסכם".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב: "חמאס קיבל אחריות לפיגוע בירושלים. במסגרת הפיגוע הזה, נרצחו לנו שלושה אזרחים. ביד אחת חמאס חותם על הפסקת אש, וביד אחרת הוא שולח מחבלים לרצוח יהודים בירושלים.

"זו לא הפסקת אש, אלא המשך הקונספציה של הכלה וכניעה שמביאה עלינו נרצחים, ונותנת לסינוואר את התקווה שהוא יכול לצאת מהמערכה הזו כשידו על העליונה.

בן גביר בזירת הפיגוע בכניסה לירושלים

"חייבים לחדול את העסקאות עם השטן, ולחזור באופן מיידי ללחימה בעוצמה אדירה, על מנת להשיג את המטרה העליונה של המלחמה: השמדה מוחלטת של חמאס, על כל גרורותיו ושלוחותיו".

אחד מפצועי הפיגוע הבוקר, עקיבא שוורץ בן ה-17 המאושפז בהדסה עין כרם לאחר שספג רסיסים ברגליו, שיחזר את רגעי האימה בסרטון שפרסם בית החולים. עקיבא הוא תלמיד ישיבת נתיבי התורה המתגורר בקריית משה, והיה בדרכו הבוקר ללימודים | צילום: דוברות הדסה

video
play-sharp-fill

פיגוע דריסה נוסף אירע בצהריים במחסום צבאי סמוך לבקעות שבבקעת הירדן. לוחמי צה"ל במילואים שפעלו במקום חיסלו את המחבל. בפיגוע נפצעו שני לוחמי מילואים באורח קל. הלוחמים פונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. משפחותיהם עודכנו. הכוחות פתחו בסריקות אחר חשודים נוספים.



0 תגובות